Dobro je da veš:
Facebook služi denar tako, da podjetjem, organizacijam in tujim državam omogoča, da ti prikazujejo oglase na podlagi tega, kar Facebook ve o tebi. Ti oglasi lahko poskušajo vplivati na tvoje mnenje ali na tvoje nakupovalne navade.

  • Facebook ne prodaja tvojih podatkov, prodaja pa “dostop” do tebe. Oglaševalci plačajo Facebooku za to, da pokaže oglase ljudem, ki jih bodo najverjetneje zanimali. Ker Facebook toliko ve o svojih uporabnikih, lahko pravim ljudem pokaže prave oglase. [1]
  • Tovrstno “ciljano oglaševanje” koristi oglaševalcem, saj jim dopušča, da oglase prikazujejo specifičnemu občinstvu, tj. ljudem, ki so bolj verjetno zainteresirani zanje. “Choose your audience — Connect with the people who will love your business”
  • Gre za demokratični problem, saj ljudje ne vidijo istih oglasov in torej niso zmožni začeti javne razprave o tem, kako jih države, politične stranke, organizacije ali podjetja targetirajo. “Your Filter Bubble is Destroying Democracy”
  • Demokratični problem je tudi v tem, da lahko druge države uporabljajo targetirane oglase za vnos razkola med različne skupine. Tovrstna oglaševalska orodja so že bila uporabljena za vplivanje na rezultate volitev. “Questions for Facebook About Russia’s Use of Its Network”